Konstföreningen visade upp sig på HELA Landskrona

Line Hovrind Aslaksen vid Landskrona konstförenings monter på Hela Landskrona-mässan.

Lördagen den 23 september var det kick-off för Hela Landskrona. Under den händelserika veckan kan man ta del av föreläsningar, workshops, filmpremiär, teater, intressanta samtal och mycket mer. Starten var en mässa på Rådhustorget med flera av stadens organisationer och föreningar. Blanda annat presenterade Landskrona konstförening sig vid ett av borden.

– Vi hade en trevlig dag på Rådhustorget. Montern blev fin, intygar ordförande Mia Widell som tillsammans med styrelseledamoten Line Hovrind Aslaksen bemannade och svarade på frågor och höll i en liten tävling.

Rätt svar på vår fråga om Svart på Vitt 2016 är: X 1971 – 16:e gången.

1:a pris, ett medlemskap 2018 vanns av Martin Bjerkestrand.
Teaterbiljetter vanns av paret Laurenius, Ulla Fredriksson samt Ingalill Narvare.