Välkommen som medlem!

Ladda hem medlemsfoldern här!

Kontakta medlemsansvarig (mia@landskronakonstforening.se) och ange:
Jag vill bli medlem: Namn, adress och telefonnummer.
Önskar Du ett inbetalningskort ange det – annars betala in medlemsavgiften 250 kr (kalenderår) på antingen BG 183-9828 eller Swish 123 214 5654.

Du kommer att kort efter betalning att få ett Välkomstbrev med information om förmåner etc.
Som medlem i Landskrona konstförening får du inte bara upplevelser, gemenskap och ny kunskap.

Du får även:

* Vernissageinbjudan till egna och samproducerade utställningar
* Inbjudan till trevliga konstresor i egen och andras regi
* Inbjudan till andra arrangemang som föreningen fått inbjudan till
* Vinstchans i månadslotteriet
* Vinstchans i det stora årslotteriet av högklassiga konstverk
* Medlemsrabatt vid köp av konst i samband med utställningar arrangerade av konstföreningen
* Trisslott när Du värvar ny medlem

Har Du frågor, vill bli medlem eller vill veta mer om Landskrona konstförening ring då 0708-24 34 11 eller maila oss på: info@landskronakonstforening.se

Adress:
Landskrona konstförening
Vasagatan 34
261 36 Landskrona

Hantering av personuppgifter:

För att du som medlem i Landskrona Konstförening ska få kännedom om kommande utställningar, resor/utflykter, möten med mera använder vi endast den information som du har uppgivits till oss.

Dessa uppgifter delas, säljs eller vidarebefordras aldrig till någon annan part och finns endast lagrad hos oss så länge som ett aktivt medlemskap råder. När medlemskap upphör raderas alla uppgifter.

Om du fortsättningsvis inte önskar få våra e-postutskick, kan du avsäga dig detta genom att svara på mejlet och be oss sluta skicka fler.

Integritetspolicy  GDPR Dataskyddsförordningen

Vi behandlar dina personuppgifter i våra register såsom namn, adress, mejladress, telefonnummer och medlemsnummer.

Syftet med behandlingen är att kunna hantera vårt medlemsregister, medlemsarbete, informationsarbete, lotterier och arrangemang. Vi har fått dina uppgifter genom din anmälan om att vara medlem i föreningen eller din anmälan till ett arrangemang.  Den rättsliga grunden för att behandla dina personuppgifter är att vi genom detta ingått ett avtal.

Vi delar aldrig dina personuppgifter med någon!

Ingen utöver styrelsen har tillgång till personuppgifterna, såvida vi inte är skyldiga att dela dem enligt lag. Däremot kommer vi aldrig att dela dina uppgifter till ett land utanför EU.

Dina uppgifter sparas ett år från att ditt medlemskap har upphört eller ett år efter det arrangemang du deltog i.

Personuppgiftsansvarig är Landskrona konstförening. Du har rätt att kontakta oss om du vill ha information om de uppgifter vi har om dig. Du kan begära rättelser, överföring samt ändra, begränsa och begära radering av dina uppgifter. Det gör du enklast genom att kontakta oss på: mia@landskronakonstforening.se.

Om du har klagomål på vår behandling av dina personuppgifter har du rätt att klaga till tillsynsmyndigheten Datainspektion.

2 comments for “Bli medlem

Comments are closed.