Jonas Lindvall på Landskrona konsthall

Landskrona konstförening inbjuder till vernissage lördagen den 31 oktober 2015 kl 13-17.
Invigning kl 14  – författaren Torbjörn Flygt i samtal med Jonas Lindvall.
Välkomna!
/ Styrelsen

Under utställningen som pågår fram till och med Luciadagen hälsar vi även välkomna till ett par intressanta  program på Konsthallen.

5/11 Torsdagsprogram 18.30 på konsthallen. Arkitekten och formgivaren Jonas Lindvall presenterar sitt arbete. Arr: Landskrona konstförening. Fri entré för medlemmar, övriga 50 kr.

14/11 Lördagsprogram 14.00 på konsthallen. Arkitekten och arkitekturhistorikern Johan Linton föreläser om Le Corbusiers betydelse för samtidsarkitekturen, 50 år sedan hans bortgång. Arr: Landskrona konstförening. Fri entré medlemmar, övriga 50 kr.

13/12 Söndag 15.00. Dragning i årslotteriet i caféet med glögg och pepparkakor för medlemmar.

Vår affisch för utställningen ser ut enligt nedan och är formgiven av Per Rossling.

Jonas_Lindvall